به روزترين وبلاگ
 

قانون جذب ديگر جواب نمي دهد اگر.....


اجازه مي خواهم اول از همه خودم را معرفي كنم من معصومه جعفر زاده هستم  نويسنده كتابهاي موفقيت و قانون جذب ، دانش آموخته روانشناسي و حقوق ، با روش زندگي موفقي كه داشتم به لطف خدا هر چيزي كه خواستم را بدست آورده ام و هميشه دلم مي خواست كه اين تجربيات را در اختيار همگان قرار دهم تا آنها هم بتوانند رشد كرده و به خواسته هايشان برسند .

زماني كه قانون جذب در فيلم راز معرفي شد ، فوق العاده محبوب مردم  شدو اساسا مي گفت كه شما مي توانيد هر آنچه را كه در زندگيتان مي خواهيد را جذب كنيد: پول ، موفقيت ، ارتباط كامل ، خانه بزرگ ، ماشين و....

در اين مسير، عده اي از مردم زندگي شخصي خودشان را به امپراتوري بزرگي تبديل كردند و عده اي نيز، ضربه خوردند و اين خوش بيني ابتدايي ، جاي خود را به سرخوردگي داد.

قانون جذب، حالتي از ذهن است كه با آماده كردن موقعيت و شرايط خاص، براي انسان بوجود ميايد و در آن حالت ذهني، انسان هرچه كه بخواهد ، محيا مي شود.موقعيت و شرايط مخصوصي كه موجب به كار افتادن قانون جذب در جهت مثبت مي شود مجموع حالتهايي هستند كه هر باوري را تغيير مي دهند ، و افراد،  تا زماني كه تغييراتي را كه در ااينجا ارائه كرده ايم را ايجاد نكنند و براي خود بوجود نياورند، به اهدافشان نمي رسند و قانون جذب براي آنها عمل نمي كند.

 

 

حال به اين مي پردازيم كه قانون جذب براي چه كساني جواب نميدهد؟

1 –كساني كه از خداوند نمي خواهند و از غير خدا مي خواهند.

شما زماني اولين شرط ذهني را براي رسيدن به خواسته تان مهيا مي كنيد كه با منبع اصلي خود اتصال برقرار كنيد و عظمت واقعي خود را دريابيد.خواستن از غير خدا ، اين اتصال را از بين مي برد و قانون جذب ، در جهت عكس آن فعال مي شود.


قانون جذب

2 – كساني كه نمي دانند چه مي خواهند.

كساني كه خواسته هاي فراواني دارندو بر اساس اولويت اهدافشان ،پيش نمي روند هيچگاه موفق نمي شوند.

راهكار:  اولويت اصلي خودتان را انتخاب كرده و بعد از رسيدن به آن هدف، بر هدف ديگرتان تمركز كنيد.

3 – كساني كه شروع نمي كنند و قدم بر نمي دارند و فقط خواسته شان را مشخص كرده اند و برنامه ريزي اجرايي ندارند.

مرحله بسيار مهمي كه در فيلم راز عنوان نشد و به اندازه مشخص كردن هدف ، مهم است، برداشتن اولين قدم و شروع كار است ، حتي اگر شما هدفتان را مشخص كرده و هر روز به آن فكر كنيد ، تا اقدام عملي در جهت اين هدف انجام نداده ايد موفق نمي شويد.

اين خيلي ساده است:

خداوند مي فرمايد: " بخوانيد مرا تا اجابت كنم شما را ". خواندن خداوند، به تنهايي شامل مجموعه اي از رفتارهايي است كه در جهت رسيدن به هدف انجام مي شود، خواندن ، فقط خواستن نيست.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۱:۰۵:۰۷ ] [ الهام كشاورز ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

با سلام خدمت دوستان عزيز اميدوارم كه از مطالبي كه در اين وبلاگ منتشر ميكنم راضي باشيد لطفا نظراتتون رو بگيد موفق باشيد دوستان
نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 5
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 1608
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب