به روزترين وبلاگ
 

رمز موفقيت و يكي از مشخصه هاي بارز هر هتل يا تجهيزات رستوران مجلل نحوه انتخاب ظروف پذيرايي آن مي باشد. اين ظروف مي بايست به نحوي انتخاب شوند كه:

 

1. به لحاظ طراحي، زيبا و از نظر كاربري متناسب با مصرف باشند.

2. از استحكام لازم جهت استفاده مكرر روزانه برخوردار باشند.

3. قابل دسته بندي بوده و به سادگي حمل و نقل گردند.

4. آرم و نام هتل و نقش روي ظروف در مقابل شستشوي مكرر روزانه با شوينده هاي قوي و حرارت بالاي ماشينهاي  ظرفشويي صنعتي، مقاوم باشد.

 

جاي خوشحاليست كه به اطلاع برسانيم، شركت چيني زرين ايران طي سال هاي اخير با بهره گيري از بيش از يكصد و سي سال تجربه مفيد در صنعت چيني  و سراميك، استفاده از مرغوبترين مواد اوليه و برخورداري از آخرين تكنولوژي و ماشين آلات اين صنعت، موفق به عرضه محصولاتي بي رقيب و مطابق با آخرين استانداردهاي جهاني به بازار گرديده كه پاسخگوي نيازهاي متنوع دست اندركاران صنعت پذيرايي و كيترينگ بوده است. به نحوي كه هم اكنون طيف وسيعي از بزرگترين و خوشنامترين هتل ها و رستوران هاي سراسر كشور در زمره مشتريان اين شركت قرار دارند.

 

تجهيزات هتل مخصوص استفاده در رستوران، تالار، هتل و ساير اماكن اقامتي و پذيرايي كه توسط اين شركت ارائه ميگردد عبارت است از:

 

• ظروف چيني هتلي

• سرويس قاشق، چنگال و كارد

• انواع ليوان و گيلاس كريستالين

 

ظروف هتلي زرين كه از نوع چيني سخت مي باشد، با گذراندن آزمايشات دقيق كنترل كيفي، داراي مقاومت بسيار بالا در برابر ضربه و همچنين شوك هاي حرارتي بوده و با بهره گيري از بهترين مواد اوليه، عاري از هر گونه مواد مضر براي سلامت انسان و به طور قطع بهداشتي ترين ظروف غذاخوري مي باشند.

طراحي قطعات اين سري از محصولات با در نظر گرفتن فرهنگ مصرف به گونه اي است كه علاوه بر ظرافت و زيبايي و رعايت اصول ارگونومي، استفاده از آنها در حد اعلاي كاربري را ميسر ساخته است. به علاوه اشغال كمترين فضا در هنگام انبارش و حمل و نقل سريع و آسان آنها در زمان ارائه سرويس، حاصل طراحي هوشمندانه قطعات و قابليت دسته بندي و روي هم قرار گرفتن آنها است.

در نهايت با بهره گيري از فناوري دكور داخل لعابي كه در ايران انحصاراً توسط اين شركت ارائه مي گردد، احتمال كمرنگ يا پاك شدن آرم و لوگوي اختصاصي شما از روي ظروف به صفر رسيده است.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ اسفند ۱۳۹۵ ] [ ۰۹:۴۸:۵۶ ] [ الهام كشاورز ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

با سلام خدمت دوستان عزيز اميدوارم كه از مطالبي كه در اين وبلاگ منتشر ميكنم راضي باشيد لطفا نظراتتون رو بگيد موفق باشيد دوستان
نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 7
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 1610
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب