به روزترين وبلاگ
 

در مقوله ي زيبايي لبخند مي توان گفت وقتي يك خنده زيبا مي باشد كه لبخندش نيز زيبا باشدو اصلاحات طرح لبخند مورد نظر روي آن انجام گيرد. اصلاح طرح لبخند راه و روشي ست كه براي  خنده اي زيبا صورت مي گيرد كه اين عوامل به چه صورت انجام مي گيرد كه مي توان از آنها به ؛ بريج دندان ، ارتودونسي دندان ، كاشت دندان  و سفيد كردن آن با روش هاي موجود ، روكش دندان ها و  حفاظت و جلوگيري از تيره شدن آنها  ،اشاره كرد كه مي تواند از عوامل خنده ي زيبا و اصلاحات آن باشد. در مباحث قبل ذكر كرديم كه اصلاح طرح لبخند مي تواند به بهتر شدن رنگ دندانها (سفيد تر شدن رنگشان)و فاصله ي بين دندان ها و هماهنگي و توازن بين آنها صورت مي گيرد ، كه از اين طريق مي توان دندان هاي زيبا و لبخند جذاب ودر نتيجه خنده ي زيبا و جذاب و خيره كننده و دلبرو تري داشته باشيم. از مزاياي ايجاد خنده ي زيبا و اصلاح طرح لبخند مي تواند موارد روبه رو باشد:سلامتي ، زيبايي ، ظاهر جذاب، تجديد و بهبود عملكرد دندان ، كه مي توانيد مشكلات و فاكتور هاي نا مناسب ايجاد لبخند زيبا را از درست كنيد، كه زندگي ساده تر و آسوده تر و پر اعتماد به نفس تر و شادو خوشحالتري را براي خود به ارمغان بياوريد. 
در واقع اين مسئله ،اصلي است كه اهميت آن هيچ وقت كمتر از آن چيزي كه بيان مي شود نيست بلكه بيشتر و بالاتر از آن نيز مي باشد و داشتن اصلاح طرح لبخند مي توانيد به زندگي و شخصيت خود كمك فراواني بكنيد و خود را از لحاظ ها ي مختلفي بيمه كنيد. از اولين چيزهايي كه در برخورد با افارد ديگر در شما به چشم مي خورد همان لبخند شماست كه با همين لبخند شما رابطه ي خود را شروع مي كنيد و به افراد مختلف اجازه مي دهيد كه دلنشين بودن شما را مشاهده كنند و اين خد تأثيرات فراواني را در برخورد با غريبه و آشنا ايجاد مي كند و به نوبه ي خود در ايجاد اعتماد به نفس و خود باوري و روابط ساده ي اجتماعي شما تأثيرگذار باشد و حس عدم اطمينان و ناامني و استرس و تشويش را ا ز شما دور كند و شما را در روابط اجتماعي موفق  تر گرداند. يكي از مورد هاي مهمي كه شما در براي خود انجام مي دهيد و به واسطه ي آن مي توانيد كمك بزرگ و فراواني به خود كنيد همين اصلاح طرح لبخند است كه همان خنده ي زيبا را ايجا د مي كند و از بهترين سرمايه گذاري هاي شما براي تضمين زيبايي خنده  درنتيجه لبخند زيبا مي باشد كه بعدها مي تواند در ايجاد  زيبايي هاي پي در پي براي شما تأثير گذار باشد كه اين زيبايي به طبع و موارد ديگر با فرم و شكل گيري به زيبايي ها ي ديگر در صورت شما منجر مي شود. 
يكي از راه هاي ايجاد كيفيت بيشتر در زندگي خود ، اصلاح طرح لبخند و خنده ي زيبا مي باشد ، كه شما در خيلي از موارد  به خرج كردن پول خود در راه هايي چون لباس هاي گران قيمت و سفرها ي غيرضروري و ظروف آشپزخانه و تابلوها و وسايل گران قيمت بي استفاده و.... مي گذاريد كه در واقع از اصل زندگي و كيفيت زندگي خود دور مي كنيد و اين خود در خيلي از موارد به شما  در زندگي به اندازه ي اصلاح طرح لبخند كمك نمي كند و در واقع اصلاح طرح لبخند و خنده ي زيبا به شما در خيلي از موارد در ايجاد فاكتورههاي مهم زندگي ياري مي رساند و شما را زودتر به ظاهر دل خواه خود مي رساند.
 امروزه عمل بيني در بين افراد بسيار باب شده و خيلي از افراد براي زيبايي ظاهر و صورت خود به عمل بيني روي مي آورند . در واقع عمل بيني خود به تنهايي نمي تواند عامل زيبايي باشد بلكه لبخند و دندان ها قبل از بيني به چشم مي خورد و از عمل بيني از اهميت بيشترري برخوردارند. عده اي هم حتي بعد از عمل بيني باز هم  از ظاهر خود احساس نارضايتي مي كنند و مي گويند اين همه براي بيني خود هزينه كرده ايم ولي به ان شكل و ظاهري كه مي خواهيم نرسيده ايم كه باز هم يك فاجعه ي هولناك رابراي خود ايجاد مي كنند و باز  هم به عمل همان بيني عمل شده ي خود مي پردازند . 
كه بعدها با اتفاقات  غير منتظره در زندگي خود مواجه مي شوند و خود را به دست جراحي هاي غير قابل پيش بيني و بيشتر وقتها نا گوار مي سپارند . در اقع ما به اين افراد توصيه ميكنيم قبل از اينكه به عمل بيني خود بپردازند ، درصدد اصلاح طرح لبخند خود بپر دازند و با اصلاح طرح لبخند هم حتي تجربه ثابت كرده بيني نيز به فرم زيبا ي خود در خواهد آمد . و پس از اصلاح طرح لبخند خيلي از موارد در ظاهر درست تر و زيباتر خواهد بود و شما مي توانيد زيبايي خود را بيشتر تضمين كنيم و قبل از انجام هر گونه ي عمل زيبايي به  دندانپزشك زيبايي مراجعه كنند و از شر هزينه هاي سنگين عمل هاي زيبايي ديگر خلاص  شوند و خود را با اين عمل تضمين كنند. ما به افرادي كه مي خواهند به عمل زيبايي خنده بپردازند توصيه مي كنيم به كلينك ها ي دندانپزشكي مراجعه كرده و را ه هاي در مان  را درست و دونه به دونه انجام داده و عواقب و نتايج خوب را مشاهده كنند و بعد اگر نتيجه ي دل خواه را نگرفتيد مي توانيد بعد از آن به عملبيني و اجزاي ديگر صورت خود بپردازيد كه من اين اطمينان صد در صد را به شما ميدهم كه نتيجه ي دل خواه خود را بدون شك با مراجعه به پزشك مجرب خواهيد رسيد. و شما به اعتماد به نفس و زيبايي خود بهاي بيشتري مي دهيد.  زيبايي شما در لبخند و خنده ي شما نماي بيشتري خواهد يافت و شما را داراي اعتماد به نفس و خود باوري بيشتري در روابط اجتماعي و عاطفي مي كند و اين  به شما بهاي بيشتري مي دهد و بهتر و متفاوت تر و خاص تر و زيبا تر جلوه مي كنيد.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ ] [ ۱۰:۵۸:۲۲ ] [ الهام كشاورز ] [ نظرات (0) ]
{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
.: Weblog Themes By ratablog :.

درباره وبلاگ

با سلام خدمت دوستان عزيز اميدوارم كه از مطالبي كه در اين وبلاگ منتشر ميكنم راضي باشيد لطفا نظراتتون رو بگيد موفق باشيد دوستان
نويسندگان
مطالب تصادفی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 3
دیروز : 8
افراد آنلاین : 1
همه : 1614
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب